L.o.v.e_U

Jumaat, 29 April 2011

Contest Natural Beauty -Abang Stalker

Assalamualaikum..^^

tadi masa saya tengah berbloging saya telah diberitahukan oleh sis qi dalam shoutbox saya yang saya di tag.
Jadi melihatkan contestnya sangat menarik hati,saya dengan sukacitanya ingin menyertai contest ini.




Syarat-syaratnya sangat mudah:

*wajib follow blog abang stalker...<<done follow u..^^
*harus mempertandingkan satu gambar
       PEREMPUAN:tanpa make up.
       LELAKI:suci dan jelas.
*buat satu entry 'contest natural beauty' dan letakkan banner di en3 dan sidebar.

dan ini gambar yang saya ingin letakkan..







                                              gambar yang tak diedit dan tak de make up.

okay.semuanya sudah done.:)
eh,belum lagi,,lupa nak tag pulak..hee..ok,tag:
        sis qi
        pwincess mia
KOMEN+LIKE+FOLLOW=I LIKE YOU DEAR.TQ~!

2 ulasan:

  1. thanks dik join contest abg. :) gud luck yup.abg follow back.. ;)

    BalasPadam
  2. welcome...ngee...hope berjaya..he2.

    BalasPadam

Tenkiu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...