L.o.v.e_U

Ahad, 15 Mei 2011

Hari-hari yang terakhir aku di rumah

Assalamualaikum.


Wahh,,lama sungguh aku rase tak update blog ni dan tak bukak pum.Dah berhabuk dan bersawang kali blog aku ni.ayoyo(X_x)..seriously aku memang busy sejak seminggu dua ni sebab sibuk menguruskan persiapan untuk ke uitm.Alhamdulillah aku dapat juga sambung pengajian di universiti walaupun hanya peringkat diploma.

Sebenarnya minat aku hanya tertumpu di tingkatan 6 sebab azam aku ingin membetulkan semula impian aku yang tak tercapai dulu,tapi disebabkan parents aku bimbang jika aku tak dapat png terbaik di form6,maka aku disarankan untuk ke uitm.maka dengan dukacitanya aku diharuskan mengikuti harapan parents aku.impian aku sejak dari kecil lagi nak jadi doktor,nak jadi doktor..muktamad.tapi nengok-nengokkan gaya begini nampknya eden tak dapat nak jadi doktor.siyes masa tu jantung aku rase macam nak luruh bila impian aku tak tercapai.tapi memang padan muka aku dahh,dulu tak nak belajar sungguh-sungguh.wahaha.

Kos yang aku dapat pum rasanya okey jugak.cikgu aku kata "ain ,,saya tahu awak dapat kos ape..baik awak pegi.kos nya pun bagus.memang diperlukan untuk tujuan pembangunan." eh,yeke?mendengarkan kata-kata cikgu tadi aku rasa bersemangat lah sikit daripada kosong kan.hehe.


tarikh mendaftar adalah pada 22hb ni di kampus sri iskandar.nak dekat dah tu.19hb ni pulak test keta dengan jpj.dah lama aku tunggu nak test keta ni,baru sekarang dapat.itu pum mujur abang aku yang tulum ejass di jpj.terima kasih ya.:) korang doakan semoga aku lulus ujian memandu ya 19hb ni.okiee.~
KOMEN+LIKE+FOLLOW=I LIKE YOU DEAR.TQ~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tenkiu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...