L.o.v.e_U

Jumaat, 20 Mei 2011

Aku LULUS test JPJ!! YahOO

  Assalamualaikum,,,                                                     
                                               Hye2
                              samat pagi semua...korank dah bangun k?
   mestilah dah bangun kan.ada yang kena pegi kerja,pegi kelas tambahan,pegi jalan-jalan.
   paling tak pun ada yang bangun pagi-pagi mengadap laptop.hari ni kan cuti,,boley lah layan blog.


KHAMIS 8.30 pagi (19/5/2011) :

  okiee,,nak tahu kenapa saya taip hari khamis.?
  sebabnya pada hari tu adalah hari saya membuat 'test car' dengan jpj.
  Happy + Gemuruh taw bila nak test2 ni.Tapi mujurlah semangat tu masih ada.
  cuma yang tak syoknya nombor giliran aku tersangatlah lama dikehendaki untuk menunggu.
  nak tahu no.berapa? no.yang ke 83 tuh! FUHH,,penat saya nak menunggu tapi tak mengapa  sempat lagi lah perasaan gemuruh tu hilang dulu kan.HAHA,.

 lama punya lama lah tunggu,akhirnya nomborku dipanggil juga.HIHI.seronok tak terkata time tu.
mase nak naik bukit tu sampai dekat tiang,kemudian time nak turun alamak,die buat hal pulak.
kereta aku terturun ke bawah.mujurlah jpj cakap naik buat semula.FUHH.lega rasenya ingatkan tak lulus dah kali ni.kemudian aku naik dengan penuh yakin.sampai dekat atas bukit,aku buat betul-betul,kemudian kereta aku dapat turun ke bawah.YUHUUU~~menjadi2..(^_^).(senangnya dalam hati dapat naik bukit,oh senangnya dapat naik bukit,sesenang2nya)HEHEHE.memang tak dapat nak gambar satu perasaan sudah pun lega tinggal nak pegi buat parking dan tiga penjuru.masa buat parking,dekat situ tak de hal,beres.menjadi2..huhu.yang aku risau pula masa dekat tiga penjuru.seriously saya memang tak mahir sangat bab-bab tiga penjuru ni.suka sangat pijak line putih dulu.tapi syukur alhamdulillah akhirnya menjadi dan aku tak pijak pum line putih itu.sebabnya senang saja kalau dah tahu taktiknya.(^_^).betul tak?then,sudah buat yang itu,pegi duduk rehat dulu,tunggu jpj panggil untuk jalan raya.



 pendek cerita lepas buat atas jalan raya,bukan main terketaq2 tangan aku ni.takot tak lulus woo.lepas saja dapat borang,hilang dah terketaq2 tangan aku tu.markah aku untuk jalan raya 17/20.kire aku LULUS lah tu kan?yahOO!!!memang sengih memanjang saja hari tu.HEHE.akhirnya dapat juga aku lesen.SYUKUR.hee.
Balik ni mesti mak ayah aku sengih sekali.HEHEhe...JOM AMEK LESEN~~! (^_<)
KOMEN+LIKE+FOLLOW=I LIKE YOU DEAR.TQ~!

1 ulasan:

  1. congratulation miss aryin..
    tp nnt bwk keta kat jln raya ht2 taw..

    BalasPadam

Tenkiu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...