L.o.v.e_U

Selasa, 3 Mei 2011

*** YOU nak cakap macam tu!!

Assalamualaikum..



FUhh..seriously saya memang nak marah malam ni.Nak tau ape kes saya marah2 ni.yelah mana tak marah,tadi masa buka mukabuku adalah seorang mamat ni yang saya rasa poyo sangat.dia dah la hantar chat dengan tak bagi salam,dah tu pula terus bg ayat selalu.cehh~ (X_x).


okee,,aku saya rasa tak perlu nak panjang2 sangat sebab saya tak layan pum.Sorry naik lorry lah.Actually dalam muka buku ni banyak sangat benda yang macam ni terjadi kepada perempuan.yelah,tak kan perempuan nak menggatal ngan lelaki dulu kot dalam chat,tak main lah.kan3?benda ni berlaku sama ada secara suka-suka or maen-maen(samelah tu) or memang hajat nak mengorat orang tuh or hanya nak berkawan.



saya pum dah jarang online mukabuku ni. rasa cam dah keboringan sangat.tapi sengaja merajinkan diri untuk meng'online' atas sebab musabab tertentu.jadi tak mahu cerita panjang2,meh tengok sini apa dia cakap sampai aku naik hangen satu badan.


Today
Report · 9:43pm
i love u ­ ­
muuuuaaaahhh ­ ­
sory org kcau­ ­
 
 
 
eh,apesal keluar macam ni pula?alamak,silap copy daa.xpelah,asal ada.right?hehe.
hmm,,sebetulnya saya belum pakar lagi dalam bab komputer ni.(T_T).
jadi ,biarkan sahaja,pedulik hapa..ngee..

sekarang ini saya sedang celaru dengan tarikh ujian memandu yang saya dapat pada bulan 6 ni.sudah la bulan 6 ni adalah bulan untuk pendaftaran pelajar. naseb oh naseb.
KOMEN+LIKE+FOLLOW=I LIKE YOU DEAR.TQ~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tenkiu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...