L.o.v.e_U

Isnin, 16 Mei 2011

impian aku satu hari nanti >>>> http://www.emocutez.com

Assalamualaikum.










setiap orang punya impian tersendiri kan?begitu juga dengan saya.impian saya tersangatlah menggunung harapan yang tinggi untuk dicapai.haha.yalah,namanya pun impian kan.mestilah benda yang kita belum capai lagi dan terlalu tinggi.tapi tak mustahil sekiranya kita berusaha ke arah mencapai impian itu.bak kata pepatah "genggam bara api biar sampai jadi arang"<<<eh yeke peribahasa ni?gua pakai hentam keromo aja.betul kowt?(cehh,nampak sangat aku ni tak reti bm -__-)

banyak sangat impian untuk diceritakan dekat sini,amik mudah pendekkan.


nilah impian aku,,,iaitu mahu sambung pelajaran ke kursk state medical university college di russia





okie..saya mula minat universiti ni,,selepas melihat kepada branch yang cikgu berikan kepada kawan baik saya.sebabnya saya minat di sini kerana kemudahan dan perbelanjaan di sini dikatakan sama seperti berada di kelantan.berpatutan,jimat,dan terbaik dari ladang.hehe.


seterusnya saya ingin pergi bercuti di london! wahh,,,lokasi pebret ku~~~ -,-











menarik tak tempat nye?mestilah menarik kan..ape-ape pum negara kita ape kurang hebakknya.meletop habiss.bercuti dalam negara pum belum habis lagi..alahai -,-


lagi,,kalau boleh saya mahu menunaikan umrah dengan ibubapa saya.jika diberi kesempatan oleh NYA.tempatnya sangat lah damai dan sangat sukar untuk terucapkan kata-kata melihat tempat yang maha suci ini.rasa macam aku ni kerdil sangat2 dalam dunia ni.








rasa macam nak nanges pulak tengok gambar ni.semoga aku layak memasuki rumah MU.aminn


lagi banyak lagi impian aku.nanti kalu ada masa aku akan sambung part yang laen pula.okiee lah,nak pegi menyiapkan supper.


moood: lapar lah pulak tadi tak makan nasi..diet oh diet
KOMEN+LIKE+FOLLOW=I LIKE YOU DEAR.TQ~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tenkiu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...